Mnoho začínajících firem jsou plné odhodlaných lidí, kteří se nebojí riskovat a neustále pracovat na svých službách. Ovšem potýkají se také s nedostatkem zákazníků či klientů, kteří jí pomáhají růst. Jak přilákat nové zákazníky, když možnosti jsou s malým rozpočtem natolik omezené?
Ano, určitě vás napadne propagace na sociálních sítích, která je už dnes standardem pro začínající i zavedené firmy. Facebook, Twitter, Instagram nebo poměrně nově vzniklý Tik Tok představily nový způsob, kam se bude ubírat reklama v následujících několika letech. Televizní reklamy je oproti tomu velmi drahý způsob propagace, který už dávno nemá dosah, který je od nich očekáván.
- SEO optimalizace webu
Krom profilů na sociálních sítích nesmíme opomenout ani webové stránky s vlastní doménou. Bez těch se zkrátka neobejdete, ať už na začátku podnikání nebo v jeho průběhu. Ovšem jen vlastní web povětšinou stačit nebude. Pokud máte alespoň jisté povědomí o SEO optimalizaci webu https://www.seoconsult.cz/seo-online, jistě víte, že se jedná o důležitou součást webu, kterou není dobré přehlížet. Cílem každého webu je, aby byl viditelný pro relevantní uživatele internetu.
- PPC kampaň
Ppc kampaň – co je to? Ppc (pay-per-click), jinak také platba za kliknutí je model internetové reklamy, kdy inzerent neplatí za umístění reklamního obsahu na internet, ale až za samotná kliknutí na reklamní sdělení. Tento druh reklamy se zaměřuje primárně na menší či začínající weby, které zatím s propagací nemají téměř žádnou zkušenost. Inzerent si může sám navolit, kolik je ochotný do reklamy investovat. Je možné zacílit na konkrétní skupinu uživatelů, díky výběru vhodných klíčových slov. První výsledky jsou navíc k vidění již několik minut po spuštění reklamního inzerátu. Nejznámější systém, který je používán po celém světě je zřejmě Google Ads, v České republice to je pak Sklik.